زندگی برتر

سایت تخصصی روان شناسی ٬ خانواده و ازدواج

عزت نفس در رابطه

اگر در رابطه ای هستید که به اندازه ی کافی دوست داشته نمی شوید لطفا ادامه ندهید .

خودتان را توجیه نکنید که بالاخره روزی دوستم خواهد داشت .

با اینکار هر چه جلوتر می روید زخمی ترمی شوید .

گویی بر روی تردمیل در حال دویدن هستید .

هرچه می دوید ، به خواسته هاتون نمی رسید ،  و 

نیازهاتون  برطرف نمی شود و بیشتر عصبانی و خشمگین می شوید و برچسب عدم تعادل هم می گیرید .

به خودتان نگویید که اگر دوستم نداشت با من نمی ماند .

شما با توجه کردن به او حس ارزشمندی و دوست داشتنی بودن او را برطرف می کنید . او برای خودش با شما مانده است .

مواظب عزت نفس خودتان باشید .🌹


دکتر نیلوفر الله وردی

سارا

کاملا موافقم ولی راه پس و پیشندارم😭😭😭😭😭

کلینیک لاغری پردیس ساری

وبلاگ بی نظیری دارید

حسین

واقعا وبلاگ قشنگ و مفیدی دارید

خیلی استفاده کردیم

فری

وبلاگتون حرف نداره

هیدیکا

سلام

ممنون از وبلاگ خوبتون واقعا عالیه

با تشکر

الناز نوبخت

من با یکی ام خیلی ادم خوبیه ولی دوسش ندارم چیکار کنم؟

تمام کنید تا به ایشون آسیب نزنید .
سامان رضوانی

هی میخوام درد دل کنم هی نمیتونم شاید براتون نوشتم یه روز

منتظریم!
آموزش فروشندگی طلا و جواهر

سلام کاملا با صحبت شما دوست عزیز موافق هستم

استخر قم

به شدت باهاتون موافقم، یکروز یکنفر را خیلی دوست داشتم و یکسال بود که تمام تلاشمو براش میکردم ولی اون به فکر رفیقاش بود و کارای خودش و یکذره اهمیتی ام نمیداد.یکروز بی سر و صدا گذاشتم و رفتم،بعد چندماه حالا اونه که پشیمونه و به قول خودش دوسم داره ولی کسی که از چشم بیوفته دیگه نمیشه بهش حسی داشت،جالبه که آخرش اسممون شده یه مرد بی تفاوت و مغرور :)

sobhan esfandiari

کاش با شعور بودن مد میشد

dr razavi

سلام. ممنون بابت وبلاگ خوبتون

امیر رضا

تبریک میگم وبسایت خیلی جالب و بروزی داری، دستت درد نکنه

لطف میکنی به وبسایت منم سر بزنی

با آرزوی بهترین ها برای شما

احمد
من و دوس دخترم یک سال  پیش تموم کردیم توافقی حالا یک ماه هست که با یکی دیگه اشنا شدم . دوس دختر سابقم همش زنگ میزنه که من دوست دارم هر چی هم بهش میگم میخوام زن بگیرم حالیش نیست که . چیکار کنم؟
احمد
کاش طرف ادمم به این شعور برسه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مطالب آموزشی پیرامون مسائل ازدواج٬پس از ازدواج٬مشاوره خانواده٬همسرداری و...

« مطالب کاملا علمی و مستند هستند.
Designed By Erfan Powered by Bayan