بسیاری از دوستان تقاضا و درخواست یک رژیم غذایی برای مقابله با افسردگی داشتند و بارها سوال هایی داشتم که لطفا رژیم غذایی برای مقابله با افسردگی بدهید یا بهترین رژیم غذایی برای مقابله با افسردگی چیست؟ چطوری با افسردگی بوسیه غذا خوردن جلوگیری کنیم؟ برای بهتر شدن زندگی مواقعی که افسردگی داریم خب برخی ها هم فصلی افسردگی می گیرند سوالاتی مبنی بر این دارند که چطوری افسردگی فصلی و دوره ای نه دائمی را برطرف کنیم؟

خب در جواب به این سوالات باید به آگاهیتون برسونم که غذا به تنهایی اصلا نمی تواند برای رفع افسردگی شما کمکی کند لذا باید در کنار کارهایی و توصیه هایی که روان شناس شما به شما می دهد برنامه ی زندگی و همینطور کاری و حتی ساعات خواب خودتون رو متناسب با برنامه ریزی که مشاور براتون مقرر میکنه پیش برید، بله! تغییر روند غذایی هم یکی از این تغییراتی هست که لازمه اما خیلی درصد کمی اهمیت داره 

لذامطالبی که در اینترنت جستجو میکنید و مبنی بر رژیم غذایی متناسب و مناسب برای رفع افسردگی  و مقابله با آن هست زیاد اقعیت ندارد شما تنها می بایست مراحل ۳ گانه مقابله با افسردگی را پیش برید و کار درمان را پیش بگیرید

برای اینکار میتونید از من کمک گرفته تا کار درمان افسردگی و همینطور بیمارهای دیگر از جمله استرس و دوقطبی، اسکیزوفرنی سادیسم مازوخیسم و مسائل و مشکلات دیگری که ذکر شده و موجوده را با کمک مشاور درمان کنید.


خب حالا به فرض چای سبز اگه کمی شمارو بهتر میکنه اما این ها موقت هستند یا مثلا جینگ سینگ کره ای یا دمنوش های دیگر یا اینکه غذاهای گرم بخورید خب خوبه و حرفی درش نیست اما بحث علمی هست و ما نباید از مطالب سبه علمی متابعت کنیم.

آیدی تلگرام مشاور

آیدی منشی جهت گرفتن وقت

آیدی کانال ما

مطالب پیشنهادی زندگی برتر: